دستگیری 10 نفر از معترضان در اردبیل

بعد از پخش اعلامیه ها و فراخوان هایی در خصوص تجمع اعتراضی به خشک شدن دریاچه ارومیه امروز شهر اردبیل شاهد جو امنیتی بود . من امروز ساعت 6 بعد از ظهر از چهار راه امام به طرف میدان شریعتی حرکت کردم که بین راه شاهد حضور پرتعداد ماموران نیروی انتظامی ، لباس شخصی ها ، گارد ضد شورش بودم در میدان شریعتی پس از شعار دادن دو نفر از معترضان ، نیروی های ضد شورش اقدام به دستگیری این دو جوان به صورت بسیار خشونت آمیز نمودند . کمی آن طرف تر نیز شاهد دستگیری 8 نفر از جوانان معترض بودم . تعداد دستگیری هایی که امروز من در مسیر خود شاهد آن بودم به 10 نفر رسید اما بر اساس شنیده ها تعداد دستگیری ها در نقاط مختلف مسیر اعتراضی اعلام شده بیش از این تعداد می باشد.

2 Responses to دستگیری 10 نفر از معترضان در اردبیل

  1. بازتاب: تظاهرات در شهرهای آذربایجان ادامه دارد ، دهها نفر در اردبیل از سوی نیروهای گارد ضرب و شتم شده اند « پل سبـــــــــــــــــــــــــــــــ

  2. بازتاب: تظاهرات در شهرهای آذربایجان ادامه دارد ، دهها نفر در اردبیل از سوی نیروهای گارد ضرب و شتم شده اند « پل سبـــــــــــــــــــــــــــــــ

پاسخی بگذارید

